ניו זילנד – חווית שימור סביבתי ברחבי ניו זילנד

תכנית מיוחדת זו כוללת פרויקטים שונים לשימור סביבה המתקיימים באזורים שונים בניו זילנד, כאשר מומלץ ביותר לשהות באי הדרומי בלב הטבע הפראי והייחודי למקום. ההתנדבות בתכנית מתאימה לאוהבי הטבע, עצמאיים, הרוצים ליהנות מאווירה שלווה, פעילות מגוונת והיכרות עם בעלי חיים מיוחדים שאפשר לראות רק בניו זילנד.

2070
2071
2073
2076
2077
2078
2080
2081
2082
2083
2084
2085
2086
2087
2088
2089
2090
2091
2092
2093
2094

תקציר

מידע כללי

מיקום: רחבי ניו זילנד

משך התכנית: 2-8 שבועות

נמל תעופה: נמלי תעופה שונים בניו זילנד

אופי ההתנדבות: שימור סביבה

מספר משתתפים: עד 10 מתנדבים מרחביהעולם

גיל: 18 – 70

התוכנית כוללת

מגורים: מגורים משותפים בקרוונים, אכסניות, בתי מתנדבים ואתרי קמפינג

אוכל: מצרכי מזון. המתנדבים מסייעים בבישול

הכשרה: הכוונה והכשרה עם ההגעה לניו זילנד

תמיכה: תמיכה מישראל בעת הצורך

לא כולל

לא כולל טיסות, ביטוח נסיעות, הסעות לנקודות מפגש, הוצאות אישיות, טיולים נוספים

מיקום

התכנית מתקיימת במקומות שונים בניו זילנד. בניו זילנד נופים מרהיבים ומגוון רחב של צמחייה ובעלי חיים הייחודיים לאיזור. אוקלנד היא הנקודה המרכזית לתכניות שממוקמות בחציו הצפוני של האי , וקרייסטצ'רצ' היא הנקודה המרכזית לתכניות שממוקמות בחציו הדרומי של האי.

על התכנית

התכנית מושלמת לחובבי טבע ומרחבים פתוחים שרוצים להכיר את ניו זילנד. הארגון המקומי מפעילים למעלה מ-2000 פרויקטים לשימור הטבע והסביבה ברחבי ניו זילנד ואוסטרליה. בקבוצה של כ-10 מתנדבים מכל העולם תפעלו למען שימור הסביבה הטבעית, ותזכו להכיר את הפינות היפות בניו זילנד. בכל סוף שבוע יוצאים מערים מרכזיות לאיזורי הפעילות, ההשתתפות בכרוכה במאמץ פיזי אך מאוד מספקת ומאפשרת למשתתפים בה לקבל ידע רחב על הסביבה וחיי הבר בניו זילנד.  התכנית מתאימה מאוד לאנשים המחפשים פעילות מגוונת ובלתי צפוייה, בתנאי מגורים משתנים ובסיסיים לעתים.

אופי ההתנדבות

אופי ההתנדבות מגוון ומשתנה. במהלך ההתנדבות, תיקחו חלק בפעולות הבאות:

  • שתילת עצים
  • בקרת סחף ומליחות במאגרי מים
  • איסוף זרעים
  • סימון, סלילת ותחזוקת שבילים
  • ניטור ומעקב אחרי פרחים יחודיים באיזור
  • טיפול בצמחייה פולשת
  • שחזור אזורי מחייה של בעלי חיים שונים

ימי ושעות פעילות:המתנדבים פועלים בכל פרויקט שימור בין שבוע לשבועיים. שעות הפעילות במסגרת התכנית הן בדר"כ בין 8:00 בבוקר ל-16:00 אחר הצהריים. אתרי הפעילות יכולים להיות ממוקמים באיזורים עירוניים או כפריים ויתכנו שינויים במזג האויר מאתר לאתר ולכן חשוב להצטייד בביגוד מתאים לכל מזג אויר ובשק שינה. מומלץ להשתתף בתכנית זו לתקופה של לפחות שלושה שבועות כדי להתנסות במגוון תכניות שימור.  מגורים

תנאי המגורים משתנים בהתאם לאתר הפעילות וכוללים בין היתר לינה בקרוואנים, אכסניות ואתרי קמפינג. יש להביא שק שינה, מזרן ולשמור על ראש פתוח ביחס לתנאי המגורים.

אוכל: התכנית כוללת מצרכי מזון כאשר הבישול באחריות המתנדבים, כמו גם הניקיון של סביבת המגורים. במידה ויש דרישות דיאטטיות ספציפיות (צמחונות, טבעונות וכו') יש לעדכן במועד ההרשמה לתכנית.

טיפים

בזמנכם הפנוי תוכלו לטייל ברחבי ניו זילנד, להנות מהנופים המרשימים ולראות את חיות הבר המיוחדות באזור. בשעות אחר הצהריים והערב תוכלו ליהנות מטיולים וסיורים ביחד עם המתנדבים האחרים. בערים גדולות תוכלו לבלות בבארים ובמסעדות.

דרישות מינימום

  • מגיל 18-70
  • הרשמה חודש מראש לפחות
  • אנגלית ברמת שיחה
  • אחריות אישית ועצמאות
  • כושר הסתגלות לתנאים בסיסיים
  • כושר גופני טוב
הבהרה: ייתכן והמידע המופיע בעמוד זה אינו מעודכן באופן מלא. בכדי לקבל את המידע המלא והמעודכן חשוב לצפות בעמוד התכנית באתר GoEco באנגלית:


לחצ/י למעבר לאתר באנגלית

מעוניינ/ת לשמוע עוד על התכנית?

בוא/י נדבר!























  הרשמה לעדכונים ופרסומים